Tuesday, March 3, 2009

sudah lama tidak menulis

gembira tidak terkata, minggu lepas, experiment projek tahun akhir sudah siap. Mestila gembira, selepas 4 bulan bergelumang dengan perlbagai bahan kimia.naik turun tangga buat analisis. Report kedua juga baru siap tadi, walaupun isi kandungan tidak sehebat mana, buat the best i can, tambahan intenet limited malam tadi, jadi sumber journal berkurangan, minta maaf Dr.Derek. For the final report, i will make the bestest report ever. insyaAllah.

sekarang musim hujan, petang2 hujan. hujan seronok, sebab sejuk. mendorong untuk tidur. sekarang pun roomate aku 2 2 dah tewas dengan godaan cuaca. sekarang juga di kampus aku demam ABDC kot.. american best dance crew. aku pergi latihan citrawarna, topik utama, ABDC.sign in yahoo messenger, status ym org mostly pasal ABDC. well, aku pun sama. sejak ABDC wujud di usm lagi, aku dh tengok. haha. memang best (apa2 saja pasal tarian memang mengujakan). Aku mestila meminati Quest Crew kerana, setiap tarian mereka ada jalan cerita sendiri. final antara Quest Crew dan Beat Freaks. Beat Freak Group female. mungkin akan menjadi group female pertama yang menang, depends la kepada voters di amerika.

walaupun Quest Crew mungkin tidak menang, tapi akan tetap di hati ku. Aku wanita tipikal.

ja ne.
terasa mahu tidur, cuaca sejuk yang sangat menggoda

No comments: