Sunday, January 24, 2010

Fishing

Semalam ikut mak n bapak pergi kebun...aktiviti biasa hujung minggu pergi lawat kebun...
and tidak dilupa memancing...
sejak sebulan yang lepas aku ada hobi baru...memancing...
bukan memancing di laut...tapi di sungai or sungai kecil around kebun...
Laut? mungkin lain kali..jika ada kesempatan...hehe

memancing memang best..ada orang kata buang masa...tapi ada nilai seninya tersendiri..ceywah..nilai seni?~~haha

semalam hari memancing paling best...mak aku..makcik aku pun join memancing...kenapa best? sebab aku paling banyak dapat ikan~~hehehe....kejelesan jelas tergambar di wajah mak and makcik aku..ahahaha...tapi sayang sebab terlepas 2 ekor ikan yang besar (disebabkan ketidakpandaian mengangkat pancing dengan segera menurut mak..haha)

tidak sabar tunggu next week..nak sambung memancing lagi~~

No comments: