Monday, January 18, 2010

beautiful words of the day~~

Berehat sebentar daripada membaca..memblogkan diri sebentar~~

Tadi aku rasa sangat bengang dengan something..really bengang sampai aku TERemo..haha...yang pasti..perkataan bongkak memang tepat kalau hendak membuat huraian yang panjang...tapi oleh kerana aku malas hendak mengarang cukuplah sekadar menyatakan satu perkataan yang subjektif...bongkak...tidak apa..roda itu bulat...kalau sematkan sedikit sifat humble, aku memang kagum...aku tahu..usaha kita yang menentukan masa depan..tapi kalau diselangi dengan sifat negative..mungkin menimbulkan rasa kurang enak..mungkin hanya aku berpendapat begitu..maaf

yang pasti bukan hal kerjaan mahupun rakan sekerja...buat masa ini aku lebih suka buat kerja...bolehlah melupakan masalah dalaman yang tidak serius...chewah..

sekarang rasa lega sedikit..no...banyak sikit...kenapa? satu pengucapan tanda terima kasih ringkas telah di lafazkan membuatkan kita rasa dihargai...walaupun pertolongan yang tidak seberapa...

"Well done, Cik Sherizan.
Much appreciated..."

owh...beautiful words~~

No comments: