Thursday, June 3, 2010

madu..madu

Sore throat datang lagi menjenguk aku...mesti beliau rindu akan aku...biasanya sore throat suka kacau waktu tdo malam aku...mungkin masa itu adalah yang terbaek bagi beliau...tidak apa sore throat...malam2 pun..malam lah...tapi agak kurang senang, sebab beliau suka mengejutkan aku dari tidur yang tidak seberapa nak lena...asyik terbangun...terbangun...terbangun..aku minum air untuk melegakan...tapi menelan air seumpama menelan racun (mcm penah telan racun saja..)...sangat pahit...

Siang-siang...aku dapati aku dah hilang suara..semalam suara rock2 kapak...hari ini...tidak keluar langsung...nasib baik hari ini bukan presentation day..mungkin semalam aku terpaksa bercakap dengan suara yang agak kuat, menyebabkan throat mengamuk malam2...minta maaf...

Apa2pun...tekak aku memang sangat gatal...makan strepsil? dequadin? tidak berkesan..aku dapati lepas saja gula2 tersebut habis..akan meninggalkan kesan yang lebih parah...mungkin itula yang dikatakan kelegaan sementara (lega hanya semasa makan)...

No comments: