Sunday, October 11, 2009

apa aku buat?



hi semua
dah lama nak post this...well...inilah aktiviti yang aku lakukan sepanjang bulan ramadhan..iaitu menjahit manik...tapi x banyakla...just tolong my mom customer...enjoy








so, kalau la ada whoever yang nak tempah..bleh la contact me through my Facebook...harga starting from rm15...whatever design pun boleh...hehe...jahitan manik x susah..just perlu ketelitian and creativity...


and this is gambar kek lapis yang aku berjaya buat sebelum n time raya...aku busy tolong mak aku siapkan jahitan beliau..and the good news is...i can sew my own baju kurung now...thanks mom kerana mengajar...


p/s:sikit je pun kuih2 ni...nak buat bermacam2 bentuk yang cantik lagi menarik..xpandai plak..hehe...k..see ya next time...

4 comments:

iza said...

ijan san...
kte nk tmph ade diskaun x??
hahaha

NaDziRaH said...

wah.....pandai nye kwn sy ni...bole la tempah nt...hehehe

Eyra Fadz said...

kalo sy tempah free kann?

sheryzan said...

iza..naz..bibah..ade diskaun for fren..free for simple design only..hihi