Monday, December 15, 2008

FLIGHT dan saya

.hari ini hari paling neves sedunia kot..huhu..
alkisah seorang gayat...smakin byk kali aku naik flite..
smakin takut rsnya..tmbh2 lg flite tadi..

aku rs...xpayahla aku naik space shot kt genting..
flite kl-pineng td sudah mencukupi...or bleh dikatakan lebih teruk kot...
huhuhu..really nervesbreaking...i stil can feel it till now..huhu...
klu sesiapa penah naik space shot..ataupun naik roller coaster..u know it how...

kta merasa di mana apabila kta duduk...out of sudden...u cant feel u butt touch ur seat...
selalunya kalau dalam flite...terjadi hanya utk 1 saat like that...
tapi tadiii...more than 5 seconds...plus it happen 1 time during take off and about 3 to 5 times before landing...huhuhuhuh....the chineses family near where i seat menjerit..including me...geli perut...tapi lepas tu bleh pula mereka ketawa..thanks to them..kalau mereka x ketawa...aku maybe sudah jatuh pengsan...and my knees shaking hardly..huhuhhuhu..sgt menebeskan...kejadian berlaku apabila flite melanggar awan yang tebal...huhu...awan..lainkali tlgla jgn tebal2 lagi...tp dulu...penah jugak awan tebal sebegitu...so...aku beranggapan..the pilot tidak cukup mahir maybe..sorry mister pilot...tapi aku tgk other passenger relax je rite after that..huhuhu...tidak neves mcm aku...sah,aku mmg gayat..

but it is really nitemare to me...sama la jugak di mana hari aku hampir lemas last time at tambun...huhu...i think my gayat become worst...macam mana nak pegi Japan like this...huhuhu...what to do...

No comments: