Tuesday, November 25, 2008

shy2 cat

HARI malu sedunia~~~

1st: tadi balik lab ngn naz...pegila tempat parking kereta...cari2 kereta naz...xde gak...pastu..round2 satu parking situ...stil tiada...naz dah cuak..mana kereta aku? kata beliau...eh,ejan,bukan saye parking sini ke td?...sy still blur2...maybe sebab penat berulang alik dr LabBioproses ke Lab Unit Operasi...5 Kali tu...ni semua Waterbath punya psl...apsal la Waterbath tu susah sgt nak turun temperature....akak technician tu pun cakap, xtaula dik mane tmpt nak kuarkan air dr waterbath ni...so,tpaksala manually buang air dr waterbath...and masukkan yang baru with ice...supaya suhu turun dari 50 degree C ke 30 degree C....sengal punya waterbath..20min kot..masa terbuang just like that...grrrr...

berbalik cte keta naz...haha...cari2 punya cari...xjumpe...seriously blur...eh...mane naz parking eh...pastu pusing blakang....baru igt...naz parking betul2 depan pintu masuk school..hahaha...mesti lori bongok tu punya hal...sbb tadi masa keluar dr pintu school..ttibe je lori lintas depan kiteorg...pastu stop...sib baik naz x tlanggar lori tu..haha...thats why la kot.blind spot..hahaha...igt lagi kate2 naz..sy nak parking depan school la..xpenat nak jalan..hahaha...ye la naz...mase jmpa kereta br la terngiang2 kate2 naz b4 masok Lab td...klaka giler la....

ade lagi...masuk je kereta...ttibe nampak 2 org techinician, lepak2 kt luar Lab...tgh tahan gelak..yang sorg dah tutup muka...terang2 gelak...siot nye technician...igtkan xde org menyaksikan kejadian yang amat memalukan...rupa2nya....ada...wahahaha...bende ni tersangatla klaka....

kedua..td g kuar ngn masara...pastu balik tu nak pas kunci kt penyewa kereta..tnggu punya tnggu...lmbt giler mamat ni...dekat2 10 minit gakla tnggu...pastu ade la org dtg....tnye nak ambil kunci ke? aku jwb, eh...takla...pastu die jwb...ooo,sy tnggu kt sini je la, x dtg lg kot org tu...dalam hati aku berkata, tnggu je la...xyahla gtau aku...3min selepas itu...ada msg, dr si penyewa kereta...dah tnggu kt pondok ke?...sy reply..aah....

xlame lepas tu...lelaki td itu bersuara lagi...

ntah sape2 ntah:awk ke yg sewa kereta eng td?
gue: aah
ntah sape2 ntah: la,sy la dtg nak ambik kunci tu...
gue: laaaaa....ye ke??? td igtkan ko nak bg kunci kt org....nak ambik kunci rupenye...sori..silap dgr....

grrr....sengal gak lelaki itu....serriously aku pun xpaham sgt die cakap ape mase 1st tnye...and aku suruh ulang once more...still, aku x paham...hnye dgr ambik knci..hahaha..igtkan die nak bg kunci kt org...agak memalukan jugakla...

so, hari ini ditabalkan hari malu sedunia~~~

hihi

No comments: